QUIN DESASTRE D'ANIVERSARI! (LA DIVERSIó DE LA MARTINA 1)

Martina D'Antiochia

He tingut unaidea fantàstica.

No.

imagen

Se m’ha acudit aquesta tarda, quan tornava de l’escola. Ara us diré com ha anat: heu de saber que les meves amigues i jo tenim una ruta molt ben muntada, de manera que anem passant per casa de cadascuna de nosaltres i així fem tot el trajecte acompanyades.

Potser sí que fem una mica de volta, però també ens va bé perquè així, mentre tornem cap a casa, aprofitem per parlar de tot: dels companys, de l’escola, dels deures, si és que en tenim (bé, en tenim sempre; quina mania que tenen els mestres de posar deures!).

I de sobte, la meva amiga Sofía m’ha preguntat si aquest any també faria una festa d’aniversari. Les altres s’han emocionat moltíssim i m’han demanat que sí, si us plau, que sí, perquè l’última vegada ens ho vam passar tan bé...

Llavors he tingut la idea.

imagen

Les meves amigues se m’han quedat mirant com si m’hagués tornat boja. Què passa? Només m’he posat a saltar al mig del carrer! Però és que cada dia no se m’acut la millor idea del món! I com que és la millor idea del món, ho vull escriure:

imagen

He decidit que faré una festa i que serà la bomba.

Una festa d’aniversari. No una de normal com la de l’any passat, no. Això ja ho he fet! A la festa d’aquest any hi haurà de tot. Una pila de convidats, música, ball, jocs, teca. I regals! Sobretot els regals que no hi faltin!

Una festa d’ANIVERSARI que serà d’aquí a un mes. Faré dotze anys, i no hi ha res millor que poder-ho celebrar tots plegats!

imagen

Per això he triat aquesta llib