Vocació de metge

La meva experiència amb el coronavirus. Des del despatx i urgències

ROSA DELS VENTS, Septiembre 2020

Un llibre que posa en valor la vocació de metge i el paper que han tingut els professionals sanitaris en aquesta crisi, a través del testimoni del director general del Departament de Salut. Marc Ramentol, com a gestor públic, analitza com va arribar el coronavirus a Catalunya i què hem après d'aquesta crisi sanitària, i, com a metge, explica la seva experiència quan decideix tornar, en ple pic de la pandèmia, al Servei d'Urgències de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

El doctor Marc Ramentol, director general del Departament de Salut, decideix, en plena crisi pel coronavirus, reincorporar-se al Servei d'Urgències de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron, on falten mans per atendre l'allau de malalts per COVID-19 que hi arriben.

Estàvem preparats per fer front a una pandèmia d'aquesta magnitud? Com ha estat la desescalada? I els rebrots que han de venir? El doctor Ramentol ens ofereix el seu testimoni únic a primera línia de la crisi sanitària com

• Título: Vocació de metge
  • Autor (es): Marc Ramentol